Skip to content →

Politica de anulare a rezervărilor

Politica de anulare a rezervărilor: Rezervările neconfirmate sunt anulate automat după ora 18.00

Deși avem pe site această mențiune, vom posta acest anunț și aici. Politica noastră de anulare a rezervărilor este diferită de cea a altor hotele. Pentru că de multe ori, multe persoane își fac rezervări și nu le onorează, noi am lansat o politică de anulare a rezervărilor care prevede că o rezervare care nu este confirmată până la ora 18.00, va fi anulată automat.

Politica de anulare a rezervarilor la Pensiunea Pictorilor Baia Mare

De ce? De multe ori, unele persoane fac o rezervare pentru o cameră sau mai multe și datorită faptului că noi nu percepem nicio taxă pentru a rezerva o cameră sau mai multe, fac rezervări, pe care mai apoi nu le onorează. Ori nu anunță dorința lor de a anula rezervarea, ori nu răspund la telefoanele date de recepția noastră pentru a verifica dacă doresc în continuare camera/camerele. Totuși, am avut și, altfel, de probleme. De exemplu, o persoană a decis să facă o rezervare pentru 3 camere, nu a dat niciun semn toată ziua. În momentul în care a fost sunat de către noi, nu a răspuns, iar la ora 23.00 ne-a sunat să ne anunțe ca va mai intârzia. Apoi, am găsit un comentariu rău voitor în care eram numiți „neserioși”. Nicio mențiune însă de politica de anulare, de faptul că nu au anunțat că vor veni dupa ora 18.00 sau despre apelurile pierdute de la recepția noastră.

Considerăm că reciprocitatea și increderea sunt foarte importante. De aceea, noi le spunem mereu cliențiilor noștri să ne anunțe de posibilele schimbări din traseul lor, care pot afecta ora sau chiar data sosirii.

Vă rugăm să nu vă fie rușine să ne spuneți că nu mai puteți ajunge! Vă rugăm doar să ne anunțați în timp util. În acest fel, o altă persoană care este interesată de respectiva cameră, poate să o ia din primă, fără să mai fie nevoit să facă mai multe drumuri sau să dea telefoane întrebând: „Ați reușit să dați de respectiva persoană? Mai vrea camera?”.

Politica de anulare a rezervărilor am preluat-o de la cinematografe, care în cazul în care nu ai achitat în prealabil biletele pentru locurile rezervate, îți anulează automat, cu 30 de minute înainte începerii filmului, rezervarea făcută. Astfel, la fel ca în cazul rezervării unui bilet la cinema, puteți solicita un cont al firmei în care să achitați în prealabil rezervarea sau să anunțați recepția de posibilele probleme, solicitând totodată o extindere a rezervării pentru o nouă oră, pentru a fi sigur că indiferent de ora în care veniți, camera dumneavoastră vă va aștepta.

Într-o postare viitoare, vom publica un articol referitor la rezervări și ce trebuie să știți înainte de a face o rezervare. Până atunci sperăm ca această postare să fie utilă atât pentru clienții noștri, cât și pentru simplii cititori.

Publicat în politica de anulare a rezervărilor

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *